Veelgestelde vragen
GepersonaliseerdEigen creatieGratis verzendingVanaf 1 stuk leverbaar
0800-1702Team@kartonnenwinkel.nl
← Terug naar menu Alle displays Toonbankdisplays Vloerdisplays Palletdisplays Folderbakjes Zuilen Retaildisplays Figuren Inleverboxen Stortbakken Stapelkubussen Reboard Wanden Contour 2 Second Display
← Terug naar menu Alle producten Figuren Promotie Cadeaus Meubels Kids Thema Sinterklaas Kerstmis
← Terug naar menu Vertel ons jouw idee Eigen creatie stap voor stap
← Terug naar menu Mogelijkheden Voorbeelden projecten Voorbeelden producten

Een klacht melden

Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat je een klacht hebt over KartonnenWinkel.nl en/of je bestelling. Natuurlijk vinden wij dat erg vervelend en willen we dat zo snel mogelijk oplossen, want we willen niets liever dan dat je tevreden bent over ons! Neem daarom contact met ons op, we zullen dan samen bekijken hoe we dit gaan oplossen.

Hoe behandelen wij een klacht?

  1. Neem contact met ons op via 0800-1702 of stuur een e-mail naar team@kartonnenwinkel.nl en vermeld hierin duidelijk je ordernummer;
  2. Geef duidelijk aan waarom je niet tevreden bent en stuur ons een foto mee;
  3. U krijgt zo snel mogelijk bericht van ons. Wij geven in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie op je klacht;
  4. Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.

Indien je als consument niet tevreden bent met de afhandeling van jouw klacht, dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.degeschillencommissie.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (ec.europa.eu/consumers/odr/)

Ben je als zakelijke klant niet tevreden over onze klachtenafhandeling? In dat geval kun je deze indienen via het klachtenformulier op de website van www.Thuiswinkel.org

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te analyseren. Lees meer over het gebruik van cookies

Nee, ik wil deze cookies niet Ja, ik geef toestemming