Veel gestelde vragen KartonnenWinkel

Veel gestelde vragen aan KartonnenWinkel.nl

  1. Bestellen
  2. Betalen
  3. Levertijd & bezorging
  4. Retourneren, garantie en klachten

BESTELLEN



Kan ik ook grotere aantallen bestellen?

Jazeker, dat is mogelijk. Laat ons weten via team@kartonnenwinkel.nl of via de chat hoeveel producten je wilt bestellen, wij sturen je dan een vrijblijvende offerte toe.

BETALEN


Alle prijzen die getoond worden op de website zijn inclusief BTW én inclusief verzendkosten.

Er zijn verschillende mogelijkheden om te betalen. Bij KartonnenWinkel.nl kun je betalen d.m.v:

iDeal

Bij KartonnenWinkel.nl gebruik je iDEAL om voorafgaand aan de bezorging te betalen. (ABN Amro, ASN bank, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers)

Creditcard

Gemakkelijk en veilig betalen doe je met je creditcard van MasterCard of Visa. Doordat je gegevens gecodeerd worden, worden ze veilig verstuurd.

PayPal

Met PayPal betaal je veilig en snel je bestelling. Het enige dat je nodig hebt is je e-mailadres en wachtwoord.
Je dient van te voren een rekening te openen die gekoppeld is aan je bankrekening en creditcard. Door middel van je wachtwoord en e-mailadres kun je gemakkelijk en snel online betalen.

Overboeking

Je kunt ook kiezen voor overboeking. Je hebt dan 30 dagen de tijd om je betaling af te ronden. Let wel, pas als wij de betaling binnen hebben, wordt jouw product geproduceerd.

LEVERTIJD & BEZORGING


Wat is de levertijd van een custom made product?

Wij streven ernaar om je product binnen 4 werkdagen te verzenden.

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Bij KartonnenWinkel.nl zijn de verzendkosten gratis!

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Wanneer jouw bestelling wordt verzonden ontvang je via e-mail een Track & Trace nummer waarmee je je bestelling kunt volgen.

Kan ik zelf een bezorgmoment kiezen?

Ja, dat is mogelijk. Op de bestelpagina kun je in het kalendertje aangeven op welke dag jouw bestelling geleverd dient te worden.
Geef je geen leverdatum aan, dan wordt je bestelling automatisch binnen 4 werkdagen geleverd.

Leveren jullie in het buitenland?

Ja, op dit moment leveren we in Nederland, België en Duitsland.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?

Ja, dat kan. In het bestelproces kun je een ander afleveradres ingeven. Vul hier de gegevens van het gewenste afleveradres in en je bestelling wordt hier bezorgd.
Wil je na afloop van het plaatsen van je bestelling het afleveradres wijzigen? Neem dan contact met ons op via onderstaande gegevens, via de chat of via onze Facebookpagina

Contact
T 0800-1702
E team@kartonnenwinkel.nl


Welke vervoerder levert mijn bestelling?

PostNL is onze standaard vervoerder van bestellingen. De bestellingen worden geleverd van maandag t/m zondag.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

De vervoerder neemt je pakket weer mee en biedt het de volgende dag opnieuw aan. Komt het dan voor dat je weer niet thuis bent, dan bezorgd de vervoerder het bij de buren.

Wordt een bestelling van meerdere artikelen in 1 keer bezorgd?

Ja, als je een bestelling hebt geplaatst met meerdere artikelen, dan versturen we alle artikelen in één keer naar jou toe.

Kan ik een artikel vandaag bestellen en ook vandaag ontvangen?

Nee, dat is bij KartonnenWinkel.nl niet mogelijk.

RETOURNEREN, GARANTIE EN KLACHTEN


De onderstaande tekst is alleen van toepassing indien u bij de aankoop handelde als consument. Het herroepingsrecht is dus niet van toepassing op zakelijke bestellingen. Daarnaast is het herroepingsrecht in het geheel uitgesloten voor alle maatwerkproducten. Dit zijn de producten die op uw aangeven naar uw eigen gewenste specificaties tot stand zijn gekomen.

[Herroepingsrecht] U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

[Gevolgen van de herroeping] Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Retouradres:
KartonnenWinkel.nl
Loperweg 8
6101 AE Echt


Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat je een klacht hebt over KartonnenWinkel.nl en/of je bestelling. Natuurlijk vinden wij dat erg vervelend en willen we dat zo snel mogelijk oplossen, want we willen niets liever dan dat je tevreden bent over ons! Neem daarom contact met ons op, we zullen dan samen bekijken hoe we dit gaan oplossen.

Garantie

Als consument is op al je aankopen de wettelijke garantie van toepassing. Dit wil zeggen dat het product datgene is of doet wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. Mocht het product niet aan je redelijke verwachtingen voldoen, kun je altijd contact met ons opnemen.

Hoe behandelen wij een klacht?

  1. Neem contact met ons op via 0800-1702 of stuur een e-mail naar team@kartonnenwinkel.nl en vermeld hierin duidelijk je ordernummer.
  2. Geef duidelijk aan waarom je niet tevreden bent en stuur ons een foto mee.
  3. U krijgt zo snel mogelijk bericht van ons.
  4. Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.
Ben je als consument niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dat kun je deze voorleggen via het Europees ODR Platform.

Ben je als zakelijke klant niet tevreden over onze klachtenafhandeling? In dat geval kun je deze indienen via het klachtenformulier op de website van Thuiswinkel.org